Paslaugos

ES projektų kuravimas

Pardavimai

Pardavimų generavimas Jūsų verslui Lietuvoje ir užsienyje
Pardavimų auditas ir strategijų kūrimas/įgyvendinimas
Pardavimų mokymai personalui ir vadovams
B2B verslo vizitų organizavimas

ES projektų kuravimas

ES projektų dalyvių pritraukimas
Projektų remėjų paieška
Atstovavimas derybose

Viešieji pirkimai

Dokumentų rengimas viešiesiems projektams
Atstovavimas viešuosiuose pirkimuose

Rinkodara

Rinkos ir konkurentų analizė
Marketingo strategijų rengimas
Slapto kliento tyrimas
Apklausų organizavimas įvariais kanalais

Klientų balso programos

Konsultacijos verslui, norinčiam pradėti klientų balso/lojalumo/NPS programą
Klientų balso programų diegimas ir valdymas
Rezultatų analizė ir rekomendacijos
Darbuotojų mokymai atsižvelgiant į tyrimų rezultatus

Skambučių centro paslaugos

Pardavimų auditas ir mokymai

I etapas

Atsižvelgiant į įmonės veiklą personalo specialistas paruošia slaptų pirkėjų / skambintojų strategiją. Įmonė pateikia darbuotojų darbo grafikus, vykdomas tyrimas su skirtingu personalu. Testuojama lietuvių, anglų, vokiečių kalbomis.

II etapas

Analizuojami rezultatai pardavimų profesionalo, kur nepadarytas pardavimas provokacinėse slaptose situacijose. Ruošiama mokymu medžiaga atsižvelgiant į įmonės poreikius ir personalo nekompetencijas.

III etapas

Pusės dienos mokymai įmonės viduje.

  • BRANDSENSE pardavimo teorija ir kaip ją pritaikyti (efektyvus administruojančio personalo pardavimas);
  • Pardavimai telefonu;
  • Kliento pritraukimas telefonu ilgalaikiam bendradarbiavimui;
  • Pardavimų formulė administracijos darbuotojui, įmonės pardavimų komandos pasiskirstymas (administratorė – įmonės variklis, pardavimų žmogus);
  • Kritinės / probleminės situacijos su klientais valdymas, kad neprarasti pardavimo ar kliento;
  • Praktinės užduotys.

IV etapas

  • Kontrolinė savaitė slapto pirkėjo užduočių vykdymo;
  • Ataskaita vadovui.